تلویزیون ال جی 55 nano 75

Wiki Article


صدا از حالت دو بعدی به سَراوند یا سه بعدی تبدیل خواهد شد و می توانید از فیلم، موزیک و بازی های کامپیوتری، بیشتر لذت ببرید. این تلویزیون از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند و از طریق پردازنده، تمامی صدا های ورودی آنالیز شده و در صورت وجود نویز یا هر نوع خرابی دیگر، بازسازیی می شوند. تلویزیون 4K ال جی مدل NANO75VPA رنگ ها را خالص و واقعی تر نشان خواهد داد. 4K مخفف چهار هزار است و اشاره به تعداد پیکسل های صفحه نمایش در حالت افقی دارد.


به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید. که هر ساله با نسخه های مختلفی بر روی سری های مختلف تلویزیون جای داده می‌شود. ال جی در سال 2018 تلویزیون 75 اینچ 75UK7050 را به سیستم عامل webOS نسخه جدید مجهز کرده و در این میان می‌توانید به برنامه‌های Netflix و آمازون دسترسی داشته باشید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این تلویزیون دارای قابلیت Mobile Connectivity است و شما می توانید موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید. این محصول دارای قابلیت TV On With Mobile است و شما می توانید از طریق موبایل هوشمند خود نیز تلویزیون را روشن کنید. یکی از قابلیت های جدیدی که ال جی به تلویزیون های 2020 خود اضافه نموده Sports Alert می باشد و شما می توانید به جدید ترین اخبار ورزشی و نتایج بازی ها به راحتی دسترسی داشته باشید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته با قابلیت ضبط برنامه نیز است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. مشخصات تلویزیون 75UN7180 تقریبا با تلویزیون ال جی UN7100 برابر است و عمده تغییر ابعاد بزرگ آن می باشد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


این تلویزیون دارای تکنولوژی حالت Filmmaker است و از HGIG پشتیبانی می کند. بنابراین محتوای 4K HDR را به خوبی نمایش می دهد و همه چیز با کیفیت بالایی پخش می شوند. ال جی این تلویزیون را به پردازشگر four هسته ای پردازش تصویر مجهز نموده و به کمک تکنولوژی Image Enhancing تصاویر بسیار با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی 4K Upscaler نیز می باشد و رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. تلویزیون ال جی 75UN7180 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون قابلیت اتصال به ساندبار و پخش هم زمان و هماهنگ با آن را به کمک تکنولوژی Simultaneous Audio Output دارد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

برای خرید ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ می توانید به سراغ برندهایی مانند تی سی ال، ایکس ویژن و جی پلاس بروید و با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد از میان مدل های این شرکت نسخه مورد نظر خود را با توجه به بودجه تهیه کنید. اسنوا و سام الکترونیک از تولیدکننده های خوش نام بازار ایران هستند که اکثر مشتریان با محصولات این شرکت ها آشنایی دارند. محصولات اسنوا با گارانتی انتخاب الکترونیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد و خدمات پس از فروش سام الکترونیک برعهده سام سرویس است و همان طور که می دانید به ترتیب در زمینه ارائه گارانتی دوو و سامسونگ نیز فعال هستند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


تلویزیون ال جی 65 اینچ نانو seventy five که با مدل 65NANO75 نیز شناخته می‌شود از جمله اقتصادی ترین تلویزیون‌های نانوسل ال جی است که در سال 2021 عرضه شده است. به خاطر قیمت مناسب و امکاناتی که این تلویزیون دارد خیلی زود سهم زیادی از بازار را از آن خود کرد. در ادامه به بررسی تلویزیون 65nano75 ال جی خواهیم پرداخت تا در صورتی که این مدل در سبد خرید شما قرار دارد با امکانات کلی این تلویزیون آشنا شوید. در کنار کیفیت تصویری که توسط تلویزیون ال جی 75NANO75 ارائه می شود، نباید از کیفیت صدا هم غافل شد. این محصول به دو بلندگو باقابلیت Down Firingمجهز شده است تا بتواند صدایی بیس دار باقدرت 20 واترا پخش نماید. ریموت کنترل جادوییتلویزیون ال جی 75NANO75 مدل 2021 مجدداً طراحی شده است تا قابلیت های بهتری به خریداران این تلویزیون ارائه کند.


این تلویزیون با بهره گیری از پردازنده ی ۴K کریستال کیفیت تصویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. این چیپ قدرتمند رنگ ها را با هم هماهنگ کرده و نرخ کنتراست بالایی را بهینه می کند. تلویزیون ۴K HD در واقع می تواند ۴ برابر پیکسل بیشتر از FHD عادی به شما ارائه می دهد. این تلویزیون به چشمان شما تصاویر واضح و جذابی را نمایش می دهد که لیاقتش را دارند. با این تلویزیون شما می توانید تصاویر را به ‌صورتی ببینید که انگار واقعاً در آن صحنه هستید. قابلیت 4K Upscaler در تلویزیون LED ال جی 75UJ675V به کمک یک نرم افزار قدیمی می‌تواند تصاویر را به صورت پیشرفته پردازش کند تا در نهایت میزان وضوح بالا رود و تصاویر به نزدیک محتوای 4K ارتقا پیدا کنند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این محصول این با مدل کامل NANO85VPA نیز در بازار شناخته می شود.... تلویزیون ال جی NANO99 سایز seventy five اینچ از جمله تلویزیون های نانوسل ال جی است که در سال 2021 است. نامگذاری تلویزیون های نانوسل 2021 ال جی همانند مدل های سال گذشته است و این محصول در واقع مدل جدیدتر و بهبود یافته تلویزیون... تلویزیون NANO79 سایز seventy five اینچ یکی از تلویزیون های 2020 ال جی می باشد و با مدل کامل 75NANO79VNE نیز شناخته می شود. تلویزیون ال جی NANO79 ارزان ترین تلویزیون نانوسل ال جی در سال 2020 است. مجموعه فرمت های HDR میزان وضوح و شفافیت بهتری برای تصاویر ارائه می دهند چون آن ها ویژگی های تصاویر مانند تعداد پیکسل، رنگ و کنتراست را صحنه به صحنه تنظیم می کنند.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


ال جی در تلویزیون 75UH855V قابلیت Voice Search یا جستجوی صوتی را قرار داده تا بتوانید تنها با صدا و بدون استفاده به جستجوی زیاد اپلیکیشن یا فیلم مورد نظر خود را بیابید و این امر تجربه کار با این تلویزیون را بسیار لذت بخش می کند. علاوه بر این در تلویزیون های نسل جدید ال جی سعی بر این شده تا حاشیه قاب صفحه نمایش حذف شود و فضای بیشتری به تصویر اختصاص داده شود. این کاهش ضخامت و افزایش صفحه نمایش سبب شده تا تلویزیون 75UH855V مناسب هر دکوراسیونی باشد و به سرعت نظر هر ببینده ای را جلب کند. از طریق کابل HDMI می توانید یک ارتباط سریع و با کیفیت بدون نویز و با حداکثر سرعت داشته باشید.



این فناوری اختصاصی موتور پردازشگر Quad Core می‌باشد که باعث می‌شود تا سطح جدیدی از تصاویر رونمایی شود بدین وسیله بینندگان می‌توانند در هنگام تماشای تلویزیون اوقات دیداری عالی و ویژه‌ای را سپری کنند. توسط حضور این موتور پردازشگر تصاویری با رنگ و لعاب بیشتری برای کاربران به ارمغان آورده می‌شود که این باعث می‌شود تا تماشای تصاویر هیجان انگیزتر شود. “چگونه از بانه خرید کنیم و از کجا مطمئن باشیم که محصول اورجینال به دست ما میرسد؟”. تلویزیون هایی که به بازار بانه وارد میشوند اکثرا سفارش امارات هستند، بنابراین از نظر اورجینال بودن جای نگرانی وجود ندارد. باید بدانید که در فروشگاه بانه سیتی هزینه کامل تلویزیون به صورت آنلاین از شما دریافت نخواهد شد. شما پس از مشاوره کامل با کارشناسان فروش بانه سیتی، سفارش خود را ثبت و با پرداخت هزینه حمل و نقل، تلویزیون را درب منزل دریافت می کنید.


این تلویزیون نرخ فریم 24 و 60 فریم را به خوبی نمایش می دهد و برای نرخ 60 فریم بهتر عمل می کند. پورت HDMI در آن به صورت Full Bandwith می باشد و قابلیت بازگشت صوتی از نوع eARC را دارد. برای صدای بیشتر می توان در کنار این تلویزیون از ساندبار استفاده کرد و برای این منظور پورت HDMI با قابلیت eARC و پورت اپتیکال در دسترس می باشد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس GTV-75MU722N بهره بردن از سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ است؛ سیستم عاملی که کار با آن آسان است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌واسطه اندرویدی بودن این تلویزیون، شما این امکان را دارید که انواع برنامه‌های پخش آنلاین فیلم و سریال و حتی بازی‌های اندرویدی را بر روی این دستگاه نصب کنید. همچنین، این سیستم عامل امکان گشت‌وگذار در اینترنت را نیز برایتان فراهم می‌کند. به‌روزترین لیست قیمت لوازم صوتی و تصویری شامل تلویزیون، سینمای خانگی و ساندبار از برندهای سامسونگ، ال‌جی، شارپ، سونی، پاناسونیک، تی‌سی‌ال، ایکس‌ویژن و مارشال را در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید. از جمله برخی از مدل‌های این نوع از تلویزیون‌های ال جی می‌توان به تلویزیون 65 اینچی QNED90 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

با وجود منبع تصویر کیفیت پایین، باز شما می توانید تصاویر حرفه ای ببینید. رنگ، وضوح و کیفیت تصاویر با استاندارد 4K هماهنگ شده سپس نمایش داده می شوند. علاوه بر تصویر، صدا نیز با استاندار فورکی هماهنگ می شود و واضح تر پخش خواهد شد.


حتی اگر در حال تماشای برنامه ی دیگری باشید نیز ال جی UP7750 اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید از جدید ترین اطلاعات ورزشی با خبر شوید. علاوه بر این با توجه Google Assistant و آمازون آلکسا امکانات متنوع و گسترده‌ای در اختیار کاربران گذاشته می‌شود از جمله اینکه قادر خواهند بود تا وسایل هوشمند منزل خود را کنترل و مدیریت کنند. لازم به ذکر است که توسط LG Content Store بینندگان این امکان را خواهند داشت تا به فروشگاه محتوای ال جی دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند که تلویزیون 55 اینچ 55UK6750 از وجود قابلیت Text To Speech که تبدیل متن به گفتار می‌باشد نیز بهره می‌برد.


به طور کلی م یتوان گفتکه این تلویزیون 55 اینچی ال جی در پخش محتوا ها بسیار قدرتمند عمل م ینماید. در ضمن ناگفته نماند که این محصول از امکانات هوشمند نیز برخوردار است و این امر آن را بسیار بالا برده است. شایان ذکر است که این تلویزیون از طراحی بسیار زیبایی نیز بهره می برد و این از ویژگی های منحصر به فردش به شمار می رود. از سایر ویژگی های این محصول می توان به بهره گیری از پورت های ارتباطی متنوع اشاره نمود که امکان اتصالات مختلف را برای کاربران مهیا نموده است. علاوه بر صدا و تصویر راضی کننده با خرید تلویزیون اسمارت ال جی مدل up8050 می­‌توانید از قابلیت­‌های هوشمند و سرگرم کننده‌­ی بسیاری بهره بگیرید و لذت و هیجان قابل ملاحظه‌­ای را تجربه نمایید. این مدل از سیستم عامل webOS پشتیبانی می‌­کند و قابلیت‌­هایی مانند دسترسی به اینترنت، وب گردی، اتصال به موبایل و دستگاه­‌های هوشمند را به شما می‌­دهد.


تلویزیون ال جی نانو 75


در حالی که برای تماشای شبکه های پخش استریم همچون نتفلیکس و آمازون پرایم، داشتن اینترنتی با سرعت 15 تا 20 Mbps می تواند کافی باشد، برای استفاده از سرویس Bravia Core با بالاترین کیفیت باید اینترنتی با سرعت حداقل eighty Mbps داشته باشید. البته خود سونی توصیه می کند سرعت اینترنت شما باید بیش از a hundred and fifteen Mbps باشد تا بدون هیچ خللی کیفیت عالی را دریافت کنید. همین مسئله باعث می شود در کشور هایی با اینترنت ضعیف مانند ایران دسترسی به این سرویس با مشکلاتی روبرو شود. دیگر فناوری مهم تلویزیون سونی 83A90J، با نام XR Triluminos Pro شناخته می شود.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

برترین امکانات روز و مناسب ­ترین قیمت باعث شده که همه­‌ی محصولات این شرکت جایگاه ویژه­‌ای در بازارهای جهانی کسب کنند. به همین دلیل است که اکثراً خرید تلویزیون الجی را به‌عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می‌دهند. تلویزیون های امروزی در چند مدل با پنل اولد، کیولد، ال سی دی و برخی دیگر به تولید می رسند.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


این تلویزیون دقت رنگ 100% را تا زاویه 60 درجه تضمین می کند و تصاویر دقت خود را از زاویه های مختلف حفظ می کنند. به این ترتیب هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی هیچ مشکلی نخواهید داشت و تمام افراد کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهند کرد. این تلویزیون برای محیط های بزرگ نیز مناسب است چرا که از زوایای مختلف کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد. شما می توانید در تصویر مربوطه مقایسه بین تلویزیون ال ال دی معمولی و تلویزیون ال ای دی با تکنولوژی Wide Viewing Angle را از نظر زاویه دید مشاهده کنید. رنگ ها در تلویزیون ال ای دی معمولی (تصویر سمت چپ) تغییر کرده اند و دقت خود را از دست داده اند. این در حالی است که تلویزیون 75UN7180 در سمت راست رنگ ها را حتی از زاویه 60 درجه، دقیق تر نمایش می دهد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

ناگفته نماند این موتور پردازشگر تصاویر با رزولوشن پایین را بهبود می‌دهد و در نتیجه باعث ارائه تصاویر با وضوح عالی و دقیق در حد کیفیت Full HD می‌شود. کلام آخر اینکه تلویزیون ال جی 43LK5910 با بهره بردن از این موتور پردازشگر توانایی عالی در ارائه تصاویر دقیق و زلال و کامل و غنی برای کاربران دارد. مرکز خدمات ال جی حدود تا Rs. برای تعویض صفحه تلویزیون LED 32 اینچی در هند با توجه به رزولوشن صفحه و شماره مدل قیمت گذاری می کند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


تلویزیون ال جی 75 اینچ

در این جا ما انواع پرفروش ترین مدل های تلویزیون جی پلاس را در سایز های 65 اینچ و 55 اینچ نیز بررسی کرده ایم . بعد از پاسخ به سوالاتی چون تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟ کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه یا نه ؟ می خواهیم بهترین مدل تلویزیون های جی پلاس را به شما معرفی کنیم . اضافه بر نماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد و ساماندهی رسانه های دیجیتال را دارا می باشد. شرکت هایسنس برای نخستین بار از تلویزیون های ال سی دی دولایه خود در نمایشگاه CES سال جاری رونمایی کرد.



75UK7050 در لوازم خانگی منصوری از نرخ بسیار پایینی برخوردار می باشد و شما می توانید از طریق شماره های درج شده می توانید خریداری نمایید.


شاید در وهله ی اول تصور کنید که قیمت تلویزیون 4K، قیمتی بالا و غیر اقتصادی می باشد. از تفاوت‌های بارز در انواع تلویزیون می‌توان به نوع صفحه نمایش (تخت یا منحنی)، سایز صفحه نمایش، میزان کیفیت تصوی( HD, FULL HD, 4K, SUHD, …)، نوع سیستم صوتی و .. تمامی این عوامل از فاکتورهای مهم تاثیرگذار روی قیمت تلویزیون هستند.

Report this wiki page